zaterdag 19 maart 2011

Adidas en Vans love

Yeaaah mensen, ben vandaag weze shoppen in Utrecht met mijn moeder en broertje! Eigenlijk ging ik speciaal naar Utrecht om mijn haren te verfen. Dip-dye hair, wilde ik al best wel lang. Maar we zijn in alle kappers geweest, maar nergens hadden ze mijn kleur die ik wilde! Ze hadden alleen bruin, blond, zwart etc. Maar geen felle kleuren, dus ik was teleurgesteld......... en chagrijnig.


MAAAR, in zo'n kapper hadden ze dat wel! :D Dus ik was super blij... But gues? Ze waren al vol!
Pooorpoorpoooor me! Maar ik heb wel een super leuke en gezellige dag gehad!
Er is een nieuwe ADIDAS winkel in Utrecht dus wij gingen even naar binnen en we zagen een superleuk tasje! Dat heb ik dus van mijn moeder gekregen, en daarna gingen wij naar een VANS winkel, om te kijken voor hele leuke schoenen :) Yeaaah! Ik zag ze hoor, ik werd gelijk verliefd!





2 opmerkingen: