zaterdag 26 maart 2011

Dagje shoppen!




Hellooo readers! :)
Zoals jullie weten ben ik vandaag in Utrecht geweest met een vriendin van mij. Het was erg gezellig en zijn bijna overal binnen geweest! Specially V&D! Waarom? Lees maar verder:D




We gingen eerst naar de V&D omdat daar Prijzen Circus was, waar de make-up merk Sephora in de aanbieding was! Ik keek op het bonnetje hoe duur het normaal was en normaal was het 45,10 euro! Ben blij dat het nu maar 10 euro is :) Anders zou ik het nooit hebben gekocht. Drie make-up spullen voor maar 10 euro en dit had ik gekocht :











Haha, een soort ''mandje'' zodat we de spullen nietin ons handen hoeven vast te houden.


Ik deelde mijn mandje met een vriendin van mij, dus niet alles is van mij hoor :P

1 opmerking:

  1. JONGUUH ZEI EERDER DAT JE GING SHOPPEN DAN KON OOK VOOR MIJ KOPEN XD. Dan betaal ik je zterdag weer terug

    BeantwoordenVerwijderen