zondag 27 maart 2011

Tijd, voor ontbijt!



Mmmm.. soms hebben wij op zondag een Ontbijt Ochtend. Met allemaal lekkere broodjes enz. Ik denk niet dat jullie dit ooit hebben gezien of gegeten, misschien wel als je in een chinees restaurant hebt gegeten? Maar oke, ik ben hier echt dol op! Meer foto's bekijken? Lees verder :)


Zie je die 4 mini broodjes? Eigenlijk is het geen ''broodje'' maar ik weet niet hoe ik het anders moet noemen. Er zit daar niks in, maar het geeft een soort
zoete smaak.. dat maakt het ook zo lekker! En die andere is 3 broodjes is ook erg lekker, daarin zit vlees in. Het lijkt een beetje op.. bapoa broodjes!

En hier zie je weer die 2 ''broodjes'' met een lekkere zoete smaak! En die andere 3 gele ''broodjes'' is mijn favoriet! Het geeft ook eenbeetje zo'n zoete smaak.

Misschien heb je dit wellis op! In chinese restaurant bijvoorbeeld. 
Dit zijn Vleespasteitjes.

2 opmerkingen: