zondag 8 mei 2011

Mei vakantie


Heeee lezers! Ik heb sinds maandag niks meer van mij laten horen, maar dat komt omdat ik op vakantie was in Zeeland bij Center Parcs. Ik ging samen met mijn moeder, broertje, 2 vriendinnen en hun moeder op vakantie. Het was echt super gezellig, heel veel leuke dingen gedaan!



De eerste dag hebben we allemaal spulletjes uitgepakt enz. en natuurlijk gelijk onze eerste dag het zwembad bezoeken! We hadden allemaal grote verwachtingen van het zwembad : groot, heel veel glijbanen met speed, heel mooi en een zwembad waarbij je denkt o-daar-blijven-wij-super-lang. Maar nee hoor het was niets van waar! Op het brochure van het zwembad was aantrekkelijk, mooi en groot. Maar als je daar was dacht je : oh zijn wij hier wel goed? :P Maaaar opzich het zwembad was niet heel slecht, maar ook niet super leuk. Je had een grote wildwaterbaan en een glijbaan (die duurde maar 10 sec.) waarbij je op een band moest zitten. En en en een groene baby glijbaan! :P

Voorkant van ons huis in Center Parcs !

Mijn vriendin en ik sliepen op de zolder, we hadden twee balkonen dat was echt chill!
We gingen elke avond, lekker op de balkon zitten en naar de sterren kijken. 
En ik heb 2 foto's gemaakt vanuit ons balkon.












Oja, Renesse staat ook bekend om uit gaans nachten en jongeren!


Laatste nacht gingen we met zijn allen buiten op de balkon slapen, het was heeeerlijk!
We sliepen namelijk onder de sterren. Mei vakantie is morgen al voorbij, dan moeten we weer naar school.. alles gaat zo snel! Maar mijn vakantie was wel top! :)


x