zaterdag 18 juni 2011

#9 nail art


Hi theeeere! Oke, ben nu best actief bezig met nail art hihi. Geen idee waarom, maar op dit moment heb ik heel 
veel leuke ideeën en mijn fantasie slaat op hol. Misschien vraag je je wel af waarom ik dit 'Heart' hebt genoemd. Nou omdat ik er een hartje op mijn wijsvinger hebt gelakt (waar ik eigenlijk niet tevreden mee ben, want ik vind het toch niet zo mooi haha) maar alsnog noem ik het toch : Heart.

Lees verder, als je meer wilt zien :)








Welke nagellak kleurtjes heb ik gebruikt?
Ik heb de kleuren : zilver (Hema), paars (Catrice) en blauw (Catrice) gebruikt. Die kleur blauw van Catrice is niet van mij maar van een vriendin. Ze kwam even gezellig op bezoek en had net nagellakkleurtjes gekocht bij de Kruidvat. Ik vroeg of ik het op mocht doen, en resultaat daarvan is echt super mooi. De kleur is echt heel mooi :




Later in de middag dacht ik : oke, ik wil er toch een nail art van maken! Eerst moest ik even bedenken wat ik erop wilde lakken, en dit is het dan! Ik heb op mijn wijsvinger een hartje op gelakt en heb daar nu spijt van. Want ik vind het toch niet zo mooi haha. Ik heb ook een beetje zilver langs die paarse strepen gelakt, voor meer glans en het valt ook meer op! Het geeft trouwens ook veel meer effect :)


You like it?