maandag 27 juni 2011

SUMMERDAY!





Vandaag is het een erg rustig, warme zomerdag.... nou.. HET IS VEELSTE WARM! Oke, ik moest in de ochtend boeken terug brengen naar school.. ik stapte naar buiten en BAM ik kreeg een warme benauwde lucht tegen mijn lijf aan. Ik dacht in eerste instantie : Wat is dit?
Oke dat klinkt misschien raar, maar halloooooho het is gewoon rond de 30 graden in Nederland! It's a wonder!


Ik had dus een lange grijze leggingbroek aan, nou ik kwam thuis en deed gelijk een korte broek aan! 
Iedereen gaat naar het strand en de lek, nou mij zie je dat niet doen hoor. Natuurlijk ga ik wel eens naar het strand of de lek, maar echt niet in dit weer!
Volgens mij ben ik zowat de enige die op dit moment niet naar het strand gaat haha.


'' ..mensen wordt geadviseerd niet langer dan een halfuur in de zon te zitten. '' staat op www.nu.nl


http://www.nu.nl/binnenland/2550149/tropische-dag-luidt-noodweer-in.html


Ga jij graag naar het strand, als het zo verschrikkelijk warm is? Of hou jij ook niet zo van de zon net als ik? :$


Liefs, Carla