donderdag 22 december 2011

Hema lippenstift

Laatst had je bij de Hema 20% korting op alles + met mijn eigen kortingspas van 25% korting had ik dus extra korting erbij. Dus moest ik me wel een beetje inhouden met wat ik wilde kopen.  Ik keek even bij de make-up en dacht : waarom zou ik niet verschillende Hema lipsticks kopen en uitproberen? Ik koos voor de kleuren lichtbruin, roze en paarse lippenstift.


Eigenlijk smeer ik altijd Vaseline op mijn lippen inplaats van lippenstift. Maar ik vond het wel leuk om een keer lippenstift op te doen.. en ja ook naar school. De eerste keer vond ik het wel een beetje eng, omdat ik eigenlijk niet een type ben voor lippenstift. Ik had toen rode lippenstift op, best wel fel. Maar ach, ik vond het wel leuk staan... vooral als je bijpassende kleding aan hebt. (of juist niet)

NR 16. Moisturising Lipstick
Deze is niet helemaal rood, het heeft namelijk ook wel iets van roze. En ja ik weet, er zit een deuk in.. heb het per ongeluk een keer laten vallen. Shit happens. Maar deze vind ik zelf wel erg fijn en blijft op zich wel lang zitten, maar als je er 1 keer met je hand erover heen wrijft is het vervaagd. 





NR. 7 Volumising Lipstick
Oh, ik ben gek op dit kleurtje! 'Het geeft je extra volume' staat er. Maar ik zag eerlijk gezegd geen verschil. Eigenlijk heb ik van mezelf al volume in mijn lippen (volgens mij klinkt dat heel raar). Maar misschien zag ik daardoor geen verschil? Achja, ik heb deze niet gekocht voor 'extra volume' maar voor de kleur. 



NR. 20 Mineral Lipstick
Ik wilde niet alleen een fel gekleurde lippenstift maar ook een lichte naturelle lippenstift, dus een licht getint bruine kleur. Zelf vind ik deze wel mooi, alleen jammer dat deze niet lang blijft zitten... het vervaagd heel snel. Maar het geeft wel een mooi effect op je lippen. Deze kleur is wel heel anders dan rood, meer natuurlijker. 



Toen ik dus voor het eerste keer met fel gekleurde lippen naar school ging, vond ik het wel een beetje eng voor de reacties van anderen maar ik dacht : I don't care, I like it. 
Het viel reuze mee, ik kreeg erg positieve en leuke reacties! 
Hoe zat het toen bij jou? Of is dat een vreemde vraag? :p

Liefs, Carla