maandag 23 mei 2011

My weekend : 21-05 t/m 22-05

Oeeeeeh, weer een geslaagde weekend! :)
Wat heb ik allemaal in het weekend gedaan? 
Best veel eigenlijk, heb bij mijn opa gelogeerd en mijn 
nichtjes sliepen daar ook. Het was echt heel gezellig, we hebben in Utrecht geshopt en hele leuke jurkjes gekocht! En natuurlijk hebben we ook heel veel foto's gemaakt :)




Mijn nicht (Yakman) is pas nog in Parijs geweest met school en heeft 2 hele leuke souveniertjes voor mij gekocht, ben er echt super blij mee hihi. Links : Sleutelhanger van een Eiffeltoren, rechts : Een ketting met een roze strikje en een Eiffeltoren eraan.


We hebben ook geshopt in Utrecht, ik zelf had een leuk jurkje gekocht bij de New Yorker en een hele leuke strikje bij de Six! Hieronder zie je dus dat strikje.





Hier nog een paar leuke foto's die ik van het weekend had gemaakt :) heb ook een paar bewerkt, hihi kan het maar niet laten!











Tot slot : mijn weekend was super! :)

En hoe was jullie weekend?
Nog iets bijzonders gebeurt, of wat leuks gedaan?

x!