zondag 29 mei 2011

Byebye, i'm in Paris.




Halloooo lieve lezers! :)
Ik wilde even vertellen dat ik van maandag tot woensdag in Parijs ben, met school. Echt heel spannend! We gaan trouwens met de bus.. ze zeggen dat het ongeveer 7 uurtjes duurt. Eh tja, wat ga ik in de bus doen? ''Om de 5 min. vragen : zijn we er al? Hoelaat zijn we er? Hoelang duurt het nog? Mag ik wat eten? Wie heeft er hier een banaan? Mag ik even buiten frisse lucht halen? Ik haal jullie zo wel weer in!'' Haha niet dus! 

Ik heb geen idee wat we in de bus gaan doen, vast wel weer : Nederlands muziek zingen, karaoke! Noooooh! Frans Bauwer, Jan Smit en Nick&Simon? IK NEEM MIJN EIGEN MUZIEK MEE. Heb er echt super zin in! We weten al ongeveer wat we gaan doen.. maar dat ga ik hier nog niet vertellen hihi. We gaan zoiezo naar Disney Land! Hmmm.. heb ik toch iets verteld. We gaan trouwens in een hotel slapen 'Etape'. Een heel simpel en goedkoop hotel, haha hoe zouden de nachten zijn? Oke, ik heb er echt zin in! Ojaaaa, natuurlijk gaan we ook de Eiffeltoren bezoeken. We mogen er ook in klimmen, ja letterlijk. Nee geintje, maar je weet wel.. ik wil dus ook mee, als ze naar boven gaan! Maar ik durf niet, heb hoogtevrees :$ naaaja ik zie wel hihi. Mijn nicht Yakman is laatst ook in Parijs geweest met school en heb hele leuke verhalen gehoord van wat ze allemaal heeft gedaan (: ze heeft ook zo'n hele leuke mini mouse haarbandje gekocht! Hier beneden een voorbeeld. Ik wil ook zo'n schattig souveniertje uit Disney Land :D Maar ik weet niet of ik die zal kopen, want het kost 10 euro.. en dat vind ik zelf best duur. Wil nog zooooveel kopen hihi. Byebye lezers, nog een fijne dag! :)

muchlove
Carla