woensdag 8 juni 2011

Alsof je ontploft, van de zenuwen!

 

Helloooo! Ik weet het, ik weet het! Heb al een paar dagen niks gepost, ben op dit moment inspiratieloos. Ja dit zeg ik normaal nooit ''inspiratieloos'' oh wat heb ik eigenlijk toch zo'n hekel aan deze woord!
Bijna zomervakantie guys! Heb er echt super zin in, alleen ga ik mijn vrienden wel missen. Natuurlijk gaan we ook afspreken in de vakantie, maaar oke. Wat gaan jullie eigenlijk in de vakantie doen? Nog wat gepland? :) Ojaaa, ik ga vrijdag trouwens naar Amsterdam! Ik doe dit jaar namelijk weer mee met : Mission Olympic.


Wat is Mission Olympic?
Mission Olympic is de grootste schoolsportcompetitie voor scholen en leerlingen. Elk jaar doen weer 150.000 jongeren mee met Mission Olympic, 275 middelbare scholen doen hier aan mee.  Het is een soort jaarlijkse competitie tussen scholen in het voortgezet onderwijs. Er zijn 9 verschillende sporten, waar je aan mee kan doen : atletiek, basketbal, handbal, tennis, veldhockey, veldloop, veldvoetbal, volleybal en zwemmen. Ik doe mee met veldloop. 

Oja, en Coca-Cola heeft er ook veel mee te maken (geen idee van wat). Misschien heb je op tv wel opgelet naar reclame over Mission Olympic (deze reclame zie je vooral bij MTV en TMF). 


Elk jaar worden er mensen gekozen om mee te doen, dit jaar ben ik ook gevraagd. Maar eerlijk gezegd heb ik niet zo'n zin.. andere kant weer wel! Want op het einde krijgen we een spetterende show, bekende mensen komen ook optreden enz. Elk jaar komt : Sascha Visser & Saar Koningsberger.

Als wij klaar zijn met veldloop, dan moeten we weer terug naar stadion en krijgen we een grote optreden van verschillende bekende mensen. Dat vind ik altijd wel heel erg leuk :) Waar ik alleen tegenop zit is dat je heel erg veel zenuwen krijgt als je bij de START staat! Wow, alsof je bijna ontploft! Ik zal trouwens ook heel veel foto's maken en op mijn blog zetten, als ik klaar ben :)

Mijn nicht YM zei tegen mij : 
Carla ren voor je leven!

Lesley (die ook mee gaat doen) : We doen net alsof we beroemd zijn en dat we achterna worden gezeten, dan worden we wel 1e!

Ik dacht gewoon : Ik doe net alsof er bij de FINISH een lekkerding staat, Robert Patt misschien? Mmmmm, hihi.

Wish me luck!

x'