vrijdag 10 juni 2011

MISSION OLYMPIC 2011



Hellyeaaaaah! Mission Olympic 2011 weer gehad, op naar de Mission Olympic 2012 hihi. Het was weer een geweldige mooie zonnige dag in Amsterdam. Eigenlijk tot 2 uur niks gedaan. Want de start was pas om kwart over 2! Iedereen gespannen en zenuwachtig natuurlijk, maar was erg blij toen het was afgelopen. Daarvoor had ik echt geen zin om te hardlopen, maar dat kwam door de zenuwen.


Na de wedstrijd was ik opgelucht dat ik die eindelijk heb gehad! Geen zenuwen meer :D Meisjes uit de 3e klas moesten 2500 meter rennen. Hahaha, je wilt zeker weten hoeveelste ik ben geworden? (Vind het trouwens best knap) Ben precies 100e geworden! 100 van de 107 deelnemers van hardlopen, hihi. Don't laugh! 
Maar ben blij dat ik weer mee heb gedaan, next year weer! Maar dan geen hardlopen denk ik, ik denk dansen. Als ze dat ook doen op school! Ze wilde het dit jaar ook meedoen met dansen, maar we hadden daar geen speciale gymleraar voor. Maybe next year? :)


En rond 3 uur of zo, gingen we weer met de bus naar het Amsterdamse Stadion. We kregen daar nog een optreden!
VAAAAAANNNN... The Partysquad, Darryl, Ali-B en Yes-R!


Saar met knalrode schoenen :)