donderdag 2 juni 2011

Parijs dag 1

Heeee! Die drie dagen in Parijs, met school was 
GE-WEL-DIG! De eerste dag, was wel heel zwaar! We hebben heel veel dingen gedaan in 1 dag. Wil je weten wat we in die 3 dagen hebben gedaan in Parijs? Nieuwsgierig? Ja? Hihi, lees verder :)




Dag 1

Om kwart voor 8 moesten we allemaal daar voor bij school staan (MET ONS KOFFER)... nou ik zal je vertellen, een meisje was haar koffer vergeten. Ze dacht dat ze die al mee had genomen, maar het kwam goed hoor. We reden om 5 over 8 weg en we verveelde ons al binnen een uur! Muziekje in de bus, schreeuwende mensen en mensen die al (nog niet eens 20 min. op weg) vragen van : zijn we er al bijna? Haha, het was wel heel gezellig in de bus!

Toen we daar waren (15.00 uur) gingen we eerst naar het hotel Etap, een heel doodgewoon hotel met 3 sterretjes. Prima kamer en badkamer hoor, don't scared :) We gingen dus eerst alles uitladen en ons kamer bezoeken. Ik sliep samen met twee andere meisjes en het was erg gezellig! Eenmaal alles uitgepakt, gingen we de Arc de Triomphe beklimmen van de buitenkant. Haha nee geintje, binnen natuurlijk. De trappen waren best eng! Maar het uitzicht was echt praaaaaachtig!


Hier een foto van de trap, hoe we naar boven zijn gelopen.

En het uitzicht vanaf Arc de Triomphe!

Na het klimmen in de Arc de Triomphe gingen we shoppen in Champs Elysees. Wat heb ik allemaal gekocht? Niet veel haha, maar wel heel veel foto's gemaakt van hele leuke winkels!

Hihi, kwamen we op straat tegen! Wel vet, al die All Stars :)














Dat was de Sephora winkel in champs elysees.







Dit is een super schattig winkel, en heel kleurig! Gelijk foto's gemaakt hihi.

En dit was mijn avond eten in Parijs! Bij de Mac natuurlijk, haha iedereen volgens mij. Broodje was wel heel erg droog, vond het niet zo heel lekker. En in de Coca-Cola zat amper prik in...


In de avond gingen we toen naar de Eiffeltoren!
Wauw, het was echt heel prachtig. De Eiffeltoren leek wel van chocola haha! Ik heb heel veel foto's gemaakt. 
We gingen ook naar boven, met de lift. Ik dacht dat we met de trap gingen (schrok me rot!). Ik vond het wel heel leuk dat ik de Eiffeltoren had 'beklommen' :P



Uitzicht vanuit de Eiffeltoren! 

Dat was mijn dag 1 in Parijs.
Ging snel hoor, de eerste dag!