donderdag 2 juni 2011

Parijs dag 2


Dag 2 in Parijs,
lees verder.



LEUKSTE DAG NATUURLIJK! We gingen namelijk naar Disney Land Parijs! Vroeger toen ik klein was, ben ik daar twee keer geweest maar dat was vroeger! Ik vond het echt super leuk daar, gelukkig was het ook lekker weer want ze hadden 'regen' voorspeld! (ze kunnen echt niet voorspellen) Ik ga je een paar hele leuke foto's laten zien.


De straten bij Disney Land leken wel op een sprookje! Een heel ander wereld, Alice in Wonderland hihi.



De enige echte : Space mountain! Ik spacede letterlijk he! Deze was opzich best vet, alleen nadeel is dat je hoofd heen en weer gaat. Je word gewoon door elkaar geschud, ik liep eruit en had gelijk koppijn en pijn aan mijn hoofd en oren! Hij was wel cooool :)


Rond een uur 19.40 in de avond, moesten we afscheid nemen van Disney Land. Daarna gingen we gelijk weer iets doen, met zijn allen. We deden een rondvaart over de Seine in Bateaux Parisiens. Natuurlijk was het super koud, iedereen had namelijk alleen maar een vest ofzo aan. Helaas zijn de foto's niet heel duidelijk, stond namelijk ook te shaken van de kou...!

Op de boot, konden we ook de Eiffeltoren zien.

Dat was dag 2 in Parijs! :)