zondag 3 juli 2011

Chodesign photoshop #3 & Chodesign #8

 
Deze week ben ik weze shoppen in Utrecht met mijn tante en broertje, eingelijk zouden we naar Amsterdam gaan maar dat ging niet door omdat ik in de avond een flmavond had. Ik heb echt hele leuke dingen gekocht in Utrecht! Ik laat ze hier allemaal zien, ik heb ook heel veel gewerkt met photoshop, i really like that.
En ben erg blij met de resultaten! Helaas heeft het wel heel lang geduurd, omdat photoshoppen niet in 123 klaar is. 
Check it out en laat je mening achter! :D






Jurkje : Vera Moda
Ketting : Claire's
Oorbellen : Hema





    Topje : Vera Moda
Rokje : Hema
     3x riempjes : Primark



Horloge : Adidas
Gekregen van mijn tante, voor mijn rapport :D

En dit heb ik bij de Claire's gekocht, vond het zo'n leuk ding haha.

Thaaaat's it, wat vond je van mijn minishoplogje?


x' Carla