zondag 3 juli 2011

A recent picture of you and 20 interesting facts about yourself




Haaai lezers! Oke, misschien vraag je je af wat ik bedoel met de titel 
A recent picture of you and 20 interesting facts about yourself? Ik vertel 20 facts over 
mezelf. hoe kom ik hierop? Haha ik heb dit van mijn 
nicht Yakman en zijschreef dus op haar blog : '' Weijo, ik heb een halfuur over 15 dingen gedaan.. Wie gaat mijn record verbreken? :P '' 

Nou, hierbij : Ik ga je record verbeteren!


1. Ik heb echt een hekel aan als mijn broertje in de ochtend (als ik nog slaap) gaat shufflen. Dat is een soort dans, naja iets met zijn voeten en dat maakt verschrikkelijk veel geluid!
2. Ik heb erg veel fantasie, oke misschien klinkt dat echt raar.. maar het is echt zo :P
3. Ik maak graag foto's, en heel vaak denk ik : oke nu ga ik het niet bewerken met photoshop! En dan ik het toch doen...
4. Ik pak graag in. Haha klinkt raar in je oren he, maar ik bedoel gewoon cadeautjes inpakken.. vind ik leuk :$ vooral voor mijn nicht Yakman haha.
5. Ik verzamel dromen.
6. Ik lach altijd, omfg soms is dat gewoon heel irritant.. dan wil je niet lachen, maar dan doe je het toch automatisch. Vooral in bepaalde momenten waarbij je gewoon 'niet' moet lachen en dan kan je je lach gewoon niet inhouden.
7. Ik kan totaal niet liegen. Heel vaak als ik lieg, kan je het aan mijn 'lachende' gezicht zien -.-'
8. Heel veel vrienden kennen mij als 'niet serieuze maar grappig meisje' haha maar ik kan ook erg serieus zijn.
9. Iedereen vind mijn loop tempo heel snel, maar zo loop ik gewoon.
10. Ik kan heel moeilijk schoenen kopen, omdat mijn voeten een beetje breed is dus ballarina's kan ik heel moeilijk vinden.
11. Ik durf geen hakken aan te doen, ookal wilde ik de laatste tijd hakken aantrekken. Omdat ik heel vaak gympen en sneakers aan heb. Maar soms heb ik gewoon zoiets van : omfg ik wil een x hakken aantrekken!
12. Ik heb heel vaak dat ik iets belangrijks over mezelf weet en niet aan iemand wilt vertellen.. maar dan wil ik het toch aan iemand vertellen omdat het gewoon oplucht.
13. Ik ben filmverslaafd.
14. Ik hou van Linkin Park!
15. Ik heb een hekel aan katten, ik vertrouw ze gewoon niet.
16. Ik heb de record verbeterd van Yakman! :D als je haar 15 facts over haar wilt lezen op haar blog : Leisurely Sensitive
17. Ik wil al heel lang een hond, sinds ik 8 was ofzo zeurde ik al bij mijn moeder om een hond. Ze zegt aaaaaaaltijd : Carla, als je later groot bent en op jezelf woont, koop je maar een hond.
18. Oke hier komt tie : Ik heb een hekel aan de zon! Ik bedoel meer als de zon echt heel fel op je schijnt. Dus naar het strand als het meer dan 30 graden is, zie je mij niet doen!
19. Ik heb een weddenschap met mijn moeder en Arjan : als ik voor September 200 euro contant bij elkaar heb, krijg ik van mijn moeder geld en van Arjan krijg ik Starbucks met lekkere cakes! Hmmmm, ik weet niet of ik deze weddenschap wel ga winnen haha.
20! Ik hou van koken, niet dat ik dat goed kan.. ik weet nog dat ik met een vriendin samen gingen koken, we gingen ook rijst koken.. nou het was niet te eten en mijn broertje zei daarvoor : oke ik ga alvast pizza bestellen. Haha!

Oke, 20 facts over mezelf. Yes, ik heb mijn nicht ingehaald! Wie haalt mij nu in? :P Het was best moeilijk hoor, facts over jezelf schrijven haha.
But i did it! 

En wie gaat nu mijn record verbreken? :D