vrijdag 22 juli 2011

I'm heeeeere!

Heeee lezers!
Ik blog nu vanuit de camper in Noorwegen :)
We staan aan het fjord en ze hebben hier wifi! I'm happppppppy!
Momenteel regent het, terwijl gister wel lekker weer was. Maaaaar het is wel heel leuk in Noorwegen, erg mooi ook. Heb al heel veel foto's gemaakt! Helaas kan ik dit bericht niet lang maken.. ik laat je een paar hele mooie foto's zien, die ik in Zweden&Noorwegen hebt gemaakt.


Hier sta ik met mijn broertje aan de fjord :)

Chilling!

Uitzicht vanaf de camping waar we 2 dagen hebben gestaan, in Oslo! :) 

Grote opera theater in Oslo, echt een heel indrukwekkend gebouw!

Eerste vis die we hadden gevangen in 2011 Zweden! Naja, Arjan heeft deze vis gevangen. En we weten trouwens nog steeds niet wat voor vis dit is. Iemand een idee?

We waren ook in de Silvermijn geweest, was de eerste keer voor mij... vond het wel eng en het was daar best frisjes! Maar het was daar wel erg bijzonder.

Onderweg op de boot, naar Zweden.. had ik buiten wat foto's gemaakt. Ik vond de lucht echt heeel mooi!

Ik ga weer verder met nootjes eten en van de fjord genieten. Oja, ik heb vandaag trouwens een paar vissen gevangen! Makrelen. Mijn broertje is nog bezig met vissen, ok ik eindig dit bericht.

Nog een fijne vakantie, enjoy!

Veel lieeeefs, van mij.