vrijdag 15 juli 2011

Mijn top #5 nail art!


Helloooo lezers!
Zoals jullie al weten, doe ik best vaak aan nail art. Naja de meeste weten het wel. Ik vind het echt heel leuk, soms haal ik inspiratie door mezelf.. gewoon even iets simpels denken en iets moois van maken. Ik wil jullie mijn top #5 nail art laten zien.


Allereerst : heel veel mensen denken dat ik nep nagels heb.. maar dat is niet zo, it's naturell :)



Alle kleurtjes die ik hier hebt gebruikt, is van de merk Hema. Ik heb deze in de top #5 gezet, omdat dit best netjes is geworden! Vergeleken met die Mini Mouse, haha.


Ik noem dit... modern. Geen idee waarom, woord 'modern' kwam gelijk in me op haha.




Herkennen jullie het? Mini Mouse! Niet echt heel netjes gewerkt, maar het was ook best moeilijk.. andere keer beter!



Doe jij ook aan nail art? 
En wat vind je van mijn Top #5

Liefs, Carla