vrijdag 15 juli 2011

Waar de natuur leeft.


Heel veel mensen gaan op vakantie naar hele warme landen zoals Italië, Frankrijk of Turkije.. waarom niet naar een iets minder warme land waar de natuur leeft en onbeschrijflijk mooie gebieden zijn? Dat vraag ik me al een tijdje af, iedereen die ik ken gaat zowat naar Frankrijk.. onee dan is het wel Italië! Wel leuk natuurlijk, maar niet iets heel indrukwekkend. Ik weet niet hoe ik dit moet noemen, maar ik wilde dit gewoon even met jullie delen. Ben benieuwd waar jij op vakantie gaat of bent!


Een paar hele mooie foto's van 2 jaar geleden, toen ik in Noorwegen was.

We gingen naar Noorwegen met de camper, hartstikke leuk en avontuurlijk haha. Dat is het voordeel als je met een camper op vakantie gaat, je kan gewoon overal heen en alles bezien! Opvallende campers he, als je deze 2 campers ziet dan weet je het wel haha!


In Noorwegen weet je nooit wat voor weer het is, er ligt ook sneeuw in de zomer.. maar dat ligt dan meestal boven op de bergen en daar zijn wij geweest! En ja, hier had mijn broertje en ik zwemkleding aan haha.

Zie je ons? Hier stonden we op een camping en naast de camping had je rotsen, dus gingen we daar even kijken. De zee was daar trouwens ook, je hoorde het water gewoon tegen de rotsen klotsen.

We hadden echt heel veel mooie plekken bezocht, een daarvan zie je op deze foto. We hebben daar trouwens ook gevist! (we gingen best vaak vissen in Noorwegen en hadden ook vaak vangst!)

Zijn het reuzendrollen? Haha nee, het zijn stenen. Als je daar bent geweest, kan je zelf iets achterlaten : met stenen iets bouwen. Dat heeft mijn broertje gedaan :)

Meer foto's komen nog, want.. naja jullie horen het nog wel :D fijne vakantie iedereeeeeeen!

Liefs, vanmij.