donderdag 14 juli 2011

#TAG 2 : Sunshine award


Ik kreeg deze TAG van Esther, thanx lieve Esther! En ik vond het een superleuke Tag dus ga ik er ook even over bloggen! :D Lees verder voor de Sunshine award!


The Rules:
$Bedank de persoon van wie je deze tag gekregen hebt
$Maak een post over de tag
$Beantwoord de 10 vragen
$Geef de tag door aan 10 mensen waarvan jij vind dat ze het verdienen

The questions:

1. Je favoriete kleur?
Ehmmm, dat verschild altijd bij mij.. Ik vind alle kleuren wel leuk, ik denk dat ik nu dan voor blauw ga!

2. Je favoriete dier?
Mijn favoriete dier is een hond! Toen ik klein was, wilde ik al heel graag een hondje hebben.. maar helaas is mijn moeder allergisch (''zegt'' ze).  Dan vraag ik : Mam ik wil een hond. Mam : ''Als je later groter bent en op jezelf woont, koop je maar een hond.'' Helaas!

3. Je favoriete nummer?
Momenteel luister ik nu heel veel naar : 
Nicki Minaj - Super Bass
Darryl feat Jayh - 't maakt niet uit
Linkin Park - The Catalyst
Davig Guetta - Where Them Girls At Dus eigenlijk is mijn antwoord op de vraag : Die heb ik niet. sorry :$



4. Welk parfum draag je het meest?
Draag ik bijna niet, maar als ik het wel doe is het :  Christina Aguilera Woman EDP.


5. Is er iets wat je altijd draagt?
Jaaaa zeker! Een bh en een onderbroek, altijd he :$

6. Your passion?
Mijn passie? Photoshoppen, creativiteit, dansen, films en shoppen!




7. Cadeaus geven of krijgen?
Haha, dat is een goeie vraag. Ik denk dat ik voor geven ga, omdat ik graag leuke cadeautjes koop en dan zelf inpakt. Ik vind de reacties dan altijd leuk van mensen die cadeautjes krijgen! :D Maar natuurlijk vind ik ook heel leuk om zelf cadeautjes te krijgen, wie niet?


8. Welke oogschaduw heb je als laatst gebruikt?
Dat weet ik eigenlijk niet, volgens mij was het paars!
Ik ging proefjes enzo doen en ik deed een keer paars, vond wel leuk hihi. Merk was : Sephora :)

9. Je favoriete dag van de week?
WOENSDAG WANT DAN HEB IK SCHOOL! Haha nee geintje, mijn favoriete dag is : zaterdag! Geen school. 
En dan denk ik altijd ook op zaterdag : Oh yes, morgen ook geen school! :D soooooo fine.





10. Draag je nu nagellak?
Momenteel niet en dat ben ik niet gewend eerlijk gezegd. Ik heb namelijk altijd nagellak op, maar ik dacht : oke het is nu vakantie, ik laat mijn nagels ook even rusten en luchten haha. Maar daarvoor had ik wel nagellak op! Foto : 

Hieronder staan de 10 mensen die ik tag voor de sunshine award!:)

- Ebi                 - Anne 
- Lou                 - Jooz
- Yakman              - Delphine 
- Marit               - Floortje
- Selina              - Lisanne

Liefs, Carla