maandag 11 juli 2011

Wat heb ik allemaal al...

Helloooooo lezers!


Allereerst : It's vacation, yeaaaah!

Eigenlijk heb ik nog niet heel veel gedaan ofzo,
ik zal een paar dingen laten zien wat ik allemaal in de vakantie al hebt gedaan okay. Ik ben eerlijk gezegd ook benieuwd wat jij in de vakantie al hebt gedaan? :) Sommige mensen zijn natuurlijk op vakantie, leuk! Maar sommige blijven ook gewoon in Nederland, dat kan ook leuk zijn toch? Ben altijd wel benieuwd wat jullie in de vakantie al hebben gedaan hihi. Maar oke op een rijtje wat ik allemaal al heb gedaan :


Geshopt met Imke in Utrecht, was erg gezellig met haar! We zijn zowat in alle winkels geweest, waar fashion was haha. We hebben ook superleuke kleding gekocht! Dat zet ik allemaal nog wel een keer op mijn blog :)

Een filmavond bij mij gehouden met een paar vrienden! Film die we hadden gehuurd was : American Pie, Beta House. Het was erg gezellig en daarna gingen we ook even buiten chillen :)


Naar het strand geweest met Milou in Scheveningen, het was erg gezellig en het weer was lekker!

En ben nog uit geweest met Tessa&Imke! Was erg leuk, we waren in Rodenburg (ligt in Beesd).

Haha dit was bij opa, mijn nicht Yakman was jarig geweest en heb ik een ''klein'' cadeautje voor haar gemaakt! Naja, van buiten ziet het best groot uit maar van binnen klein haha. Ze heeft alles op haar blog gezet, ben je benieuwd? Klik hier.



Haha oke dit is echt epic, we zijn naar Utrecht gefietst en gingen daar leuk picknicken, was erg gezellig! Heen weg was echt ver en het was ook heel warm.. we gingen picknicken ergens op een grote park in Utrecht. Daarna gingen we weer naar huis fietsen, wow dat was best zwaar.. we gingen nog bij Jessica barbecuen, toen we bij haar huis waren gingen we even op de bank zitten.. we waren toen in slaap gevallen haha! 2 uur lang hebben we geslapen, nou daarna gingen we lekker eten :P



En verder ben ik nog buiten geweest enzo,
and how about you? :D


Ik wens iedereen nog een super leuke vakantie!
Enjoy, want de tijd gaat snel!


Liefs, Carla