maandag 29 augustus 2011

#10 nail art


Laat ik weer eens iets posten over mijn nail art. Dacht ik. In een paar weken heb ik mijn nagels een paar keer verandert, een ander nail art. 1x heel fel, waar ik best veel reacties van kreeg. Vooral op mijn werk. Heel veel zo van : zozo jij valt wel erg op met je fel gele nagels! Haha wel grappig als je dan achter de kassa staat en zo'n compliment hoort. Nah het is maar wat je een 'compliment' noemt. Lees verder voor meer nail art :)



If you smile, i smile.
Wat was dit een felle kleur! Kreeg hier heel veel reacties van, maar dat is logisch. Ik hou gewoon van felle vrolijke kleurtjes die je ogen verblinden.  




LET'S PARTY.
Waarom? Omdat ik confetti op mijn nagels hebt van Essence. Alleen ik had wel spijt dat ik roze heb gelakt, want zo leek het TE roze. Maar vond het wel apart, confetti nails. Alleen nadeel hiervan is als je mert remover eraf haalt, dat dat heel moeilijk gaat.




SILVER
Momenteel heb ik dit nu op mijn nagels. Waarom noem ik het Silver? Geen idee, weet jij een beter naam? Ik denk dat ik dit Silver hebt genoemd, omdat de kleur zilver juist het effect geeft.


Oke, dit was mijn nail art nr #10. Wat vind je ervan? :)

Liefs, Carla