zondag 28 augustus 2011

Dagje Amsterdam en Hoorn



Damn god! Laatst heb ik toch kaartjes gewonnen voor 5 gratis kaartjes voor Coca Cola museum&5 kaartjes voor Mission Olympic? Nou vandaag zijn we daar geweest :) Ik ging met Jordi, Karlok, Anna en mijn tante daar heen met de trein. Toen we eenmaal bij Mission Olympic waren, wisten we niet waar de ingang was dus we dachten : oh dan lopen we nog een stukje door. (Mission Olympic had een vorm van een cirkel dus je kon er omheen lopen). We konden het dus nog steeds niet vinden dus liepen we helemaal om dit gebouw! Blijkbaar was het gewoon de voorkant maar het was een hardloopveld dus dachten we dat het daar niet was. Dus wel.




Toen we (eindelijk) bij de kassa waren, moest ik natuurlijk mijn kaartjes uit mijn tas pakken. Ik helemaal graaien in mijn tas....... opeens zei ik : Oh. Ik ben ze vergeten. OMG. Niet alleen de kaartjes van Mission Olympic was ik vergeten, maar ook de kaartjes voor Coca Cola! ZO STUPID VAN MIJ! Dus we wisten niet wat we moesten doen, maar ik probeerde aan dat meisje achter de kassa te vertellen dat ik die kaartjes ben vergeten en ik had dus ook bewijs laten zien op mijn Hotmail. Opeens zei mijn tante : CARLA je hebt ook foto's enz. van die kaartjes op je blog gezet! Ik : OMG JA! Dus liet ik het even zien. Eerst mochten we helemaal niet naar binnen maar op een gegeven moment mocht het toch. Maar ik moet wel die 5 kaartjes naar ze opsturen :) dat ga ik gauw doen! Het was best klein bij Mission Olympic, viel wel erg tegen.



Later op de dag gingen we naar Coca Cola in Hoorn. Duurde wel heel lang in de trein, het was ongeveer een uurtje rijden met de trein van A'dam -> Hoorn. Toen we daar waren bij Coca Cola, was weer hetzelfde verhaal met die kaartjes. Ik moet ook de kaartjes naar hun sturen, ga ik ook gauw doen! Het was daar best leuk, veel groter dan Mission Olympic. En op het einde mochten we 2 flessen van Coca Cola meenemen, een Coca Cola uit de vroegere jaren en een Coca Cola in dit jaar.


Was een hele gezellige zaterdag :)
Jullie nog wat bijzonders beleefd?

Liefs, Carla