dinsdag 13 september 2011

Ariana WHO?

Weten jullie wie zij is? Misschien herken je haar wel van de kinderprogramma Victorious... Ze speelt daarin als 'Cat' maar haar echte naam is Ariana Grande. Ohmyogd. Wat heeft zij prachtig haar! Alleen door haar, wil ik mijn haar al rood verven :o maar dat mag ik niet.. en nee ik zou het niet nu doen, maar misschien later. 

Naam : Ariana Grande
Bekend als : actrice en zangeres, en ze speelt in de kinderprogramma Victorious als Cat. Ze heeft ook covers op Youtube. 
Geboren : 26 juni 1993 in Florida  (is nu 18 jaar oud)
Twitter : @ArianaGrande
Had relatie met :  Nathan Kress. Misschien ken je hem wel, hij speelt in de kinderprogramma iCarly als :   Freddie.


Ik wilde gewoon graag een keer posten over Ariana Grande, ze viel zo op met haar haren!
Echt. Ik wil mijn haren ook wel rood verven, alleen mag ik dat niet van mijn moeder.
Dip-dye hair mag wel, maar rood verven niet. Eerlijk gezegd durf ik nu denk ik nog niet om mijn haren helemaal rood te verven. Misschien later :) we shall see!







Liefs, Carla