vrijdag 16 september 2011

V&D Prijzencircus!


Ja het begint weer! V&D Circus prijzen. Geweldige prijzen, vooral bij de make up : Sephora. 3 halen is dan 10 euro betalen. Dat is echt een koopje, nee echt. En als je nog een nieuwe jas nodig hebt, bij de V&D heb je best leuke jassen. En ook heel leuk : heel veel accessoires 50% korting! Meestal als circusprijzen begint, ben ik best lang bij de V&D aan het shoppen.Vooral bij Sephora make up! Ik weet zeker dat ik binnenkort (snel) naar de V&D ga, met een vriendin :) Up tooo V&D!

Circus prijzen bij de V&D begint op :
- 22 september 
- 24 september


Wel jammer dat de Circusprijzen volgende week pas begint.
Ik ga morgen namelijk in Utrecht shoppen met een vriendin, zoeken naar leuke hakken voor maandag. Iemand misschien suggesties? Dan heb ik namelijk een bruiloft, heb daar echt super zin in! :)

Liefs, C.