maandag 7 november 2011

Finally.....

Zucht, vorig week was echt een drukke week.. 1e examenweek. Gelukkig is het voorbij en kan ik nu weer normaal in de avond tv kijken en slapen zonder boeken. Hoe mijn examen is geweest, boeit niet echt. Ik hoop gewoon dat ik een voldoende heb, dan ben ik tevreden.
Na al die toetsen, had ik eindelijk weekend. Alleen had ik totaal geen weekend gevoel.
Die examenweek heeft mij zo beïnvloed, dat ik de hele tijd dacht : Oh nee, volgende week toetsen! Snel leren! Waar zijn mijn boeken! 


Gelukkig besef ik nu wel, dat mijn examenweek voorbij is. Nu ga ik volop films kijken die ik heb gemist, mijn blog weer bijwerken, heerlijk uitslapen in het weekend, mijn nagels weer een nieuwe lak geven, foto's maken en mijn 3 nieuwe Amerikaanse tijdschriften lezen die ik 1 week geleden gekregen heb van mijn neef :) ik moest me echt inhouden om niet in te lezen, want moest leren. Maar nu... nu ga ik inplaats van boeken lezen, tijdschriften lezen. Heeeerlijk om deze week geen huiswerk te hebben!

Het valt me trouwens op dat er in Amerikaanse tijdschriften heel druk is, lay-out ziet er gewoon heel druk uit. En er staan verschrikkelijk veel sappige roddels in over sterren.
En verschrikkelijk eng veel Justin Bieber posters! Dus eh, wie interesse? Haha :P

Seventeen, M. en Twist (sorry voor flits!) :

Zien jullie dat meisje op het tijdschrift Seventeen? Check haar dip-dye hair!
Echt zo leuk dat ik zie, dat mensen toch nog dip-dye hair doen. Btw, laatste tijd zie ik best veel mensen met dip-dye hair! Een meisje die ik ken bij dansen, vond het ook hartstikke leuk dus heeft zij nu ook dipdye hair. En op beauty sites zie je het momenteel ook heel vaak. Wie weet word het ooit nog een x een grote trend! Momenteel heb ik blonde puntjes, ik laat mijn haar lang groeien, knip alle punten eraf en verf het opnieuw rood. Maar dat meisje op het tijdschrift heeft verschillende kleuren, dat vindt ik echt zoooo gaaf!

Oke, ik sluit mijn persoonlijke bericht af, iedereen nog een hele fijne week 
en geniet van je tijd als je geen hw of toetsen hebt want voordat je het weet... naja oke,

muchlove,  Carla