donderdag 15 december 2011

My wish list for Christmas

Het is bijna Kerst! Dan verlang je naar warmte, sneeuw, liefde, hugs, hoop, food en misschien wel cadeautjes. Samen met mijn nichtjes  en mijn broertje hebben wij lootjes getrokken voor kerst. Ik hoop echt dat we dit jaar kerst met mijn nichtjes gaan vieren.
I hope!

Het is best moeilijk om cadeautjes te verzinnen die je graag wilt hebben. Daarom heb ik een wish list gemaakt, zodat het duidelijk en overzichtelijk is. Check it out en wie weet vind jij hier wel iets leuks wat je zelf op je wish list kan zetten!


* Mustach T-shirt

* Zwarte stropdas


* Zwarte/rode bretels


* Haarspeldje met een leuk strikje 
(rood/zwart/rose/blauw)
* Leuke creatieve ringen


* Een goeie rode lippenstift 
(die goed en lang blijft zitten)
* Een fijne zwarte oogpotlood


* Zwarte waterproef mascara

             
* Handige mini mee-neem hairspray



* Een poster met een leuke foto erop / leuke foto's

* Leuke mobiel hoes 
(heb een nieuw mobiel : Samsung Ace)

* Tijdschrift van : AVANT GARDE
Een geweldige mode tijdschrift!

Oke, mijn wish list voor kerst is af! En? Heb jij al een wish list?
Of doe je daar helemaal niet aan? Of : wat is je wish cadeau voor kerst?
Kan van alles zijn natuurlijk... love.. hope.. food.. shoes..

Liefs, Carla