vrijdag 30 december 2011

Voornemens voor 2012



Ieder jaar heeft iedereen wel een lijstje met goede voornemens. Naja, ik spreek het gewoon met mezelf af... maar dit jaar wil ik mijn goede voornemens met jullie delen. En altijd zeg ik tegen mezelf : Oke dit jaar ga ik dat ECHT doen. Maar of dat zo is... maakt niet uit, ik probeer het dit jaar opnieuw!



Mijn (goede) voornemens voor 2012
* Meer aan mijn huiswerk doen
* Netter gaan werken, ipv. alles snel afraffelen
* 1000 foto's uitprinten en er creatief mee doen
* 2 volle albums met foto's plakken
* Minder geld uitgeven en meer sparen voor Hongkong
* Minder ETEN. Oftewel : minder snoepen
* Meer gaan koken en taartjes/cake bakken
* Mijn kamer en kledingkast netjes houden
* Minder kleding kopen (zeg ik elke jaar)
* Meer snuffelen met Adobe Photoshop
* Inspiraties bewaren en opslaan
* Meer naar mijn mama luisteren, hihi
* Meer geld sparen en leuke dingen gaan doen
* Naar een leuke concert of dansvoorstelling
* MIJN EXAMEN HALEN!


En heb jij nog speciale (goede) voornemens voor 2012?


Liefs, Carla