zaterdag 7 januari 2012

Fashion APP



Blegh. Een van mijn goede voornemen voor dit jaar was : minder eten. Nou dat begint al goed, 3x uit eten in 2 weken! Dat kan zo echt niet doorgaan. Volgende week dinsdag ga ik naar een pannenkoek huis... DAARNA ga ik echt minder eten EN meer op mijn gewicht letten. Ik wilde eigenlijk over wat anders praten. Dus ik ga spontaan van onderwerp veranderen.

Ik heb een paar leuke apps gedownload. Een daarvan is  : Fashion. Je hebt dan verschillende kledinglijnen, merken en modeshows. Op deze Fashion app heb ik de merk 'Alice + Olivia' gevonden... ze hebben echt een geweldige couture kledinglijn, dus gelijk op favo gezet! 
Alice + Olivia is een vrouwelijke kledinglijn, maar aan de andere kant ook heel stoer en sjiek.






 




         

 





  
Sowieso is de app 'Fashion' een aanrader voor meiden (en misschien ook wel jongens) die van mode houden. Zelf vind ik erg leuk om verschillende stijlen te ontdekken van mode ontwerpers.  Ik hou ook meer van couture. Mijn nicht Yakman zei laatst tegen mij : ''Ik hou zelf meer van 'draagbare kleding' dus niet van wat jij houd.'' Daarmee bedoelt zij natuurlijk gewone kleding like H&M enz.  Dat vind ik ook leuk hoor, daar niet van.. maar bijzondere kleding die je niet vaak ziet, maar eigenlijk alleen bij mode shows en heel soms ook als limit edition.. dat is zo gaaf! Daar hou ik dus wel van.

Dat zijn echt mijn inspiratie's, dus ben heel blij met deze App :)

Liefs, Carla