vrijdag 20 januari 2012

#12 nail art


Laatst ben ik in Amsterdam geweest met een vriendin. Het was echt heel leuk en gezellig, maar het regende wel de hele dag keihard! Maar dat maakte niet uit.. want niks houd ons tegen, als we het over shoppen hebben. Ja toch? :) Echt in elke winkelstraten in Amsterdam heb je wel 2 of 3 keer een H&M shop, echt ge-wel-dige H&M shops in A'dam! Mijn vriendin en ik hebben dus allebei 5 H&M nagellak potjes gekocht.  
WHY? Omdat ze 1 euro per stuk kosten :D CHECK >


De bovenste foto zie je een nagellak potje van Sephora, dat is gewoon een shine coat over mijn gelakte nagels. Maar die 5 nagellak potjes hieronder heb ik dus gekocht :)
En geloof me.. H&M nagellak lakt echt goed, ze drogen ook erg snel op. Behalve die paarse potje, die moet je niet kopen. Ik moest wel 3x overheen lakken, het is heel erg waterig.. dus een dikke no! Mijn vriendin en ik hebben die alleen gekocht omdat die er zo leuk uit ziet... (EN DIE WAS OOK MAAR 1 EURIE!)







 








Mijn vorige nail art #11 is ook wel leuk om een kijkje te nemen!

much love,
Carla