zaterdag 17 maart 2012

today I've take these pictures.

 
Random pictures




 

Aaaah, ik heb een weddenschap van mijn moeder gewonnen! Als ik een 7 voor bio haal, betaald zij de helft van mijn Beats en als ik een 8 haal betaald zij die beats helemaal. Ik heb geen 7 of 8 gehaald, maar wel een mooie 7,8! Gelijk die week zijn we naar de Mediamarkt geweest, en die Beats By Dre gekocht. Mum, thank you! :D

Rode Beats bye Dr. Dre (Special Edition)





Ik ben verliefd op mijn nieuwe mobielhoesje! Mijn oom had dingen bij Ebay besteld en ook wat voor ons. Mijn broertje wilde deze hebben, maar opeens toen het pakketje binnen was pakte hij het uit.. zei hij opeens : Carla, wil jij hem hebben? Eerst dacht ik dat hij een grapje maakte, maar dat was dus niet zo :D Happy me :3





Als je bij de IKEA bent en je houd van donuts.. dan moet je zeker even langs de kantine gaan.  Die donuts zijn namelijk maar 1,50 voor 4 donuts!





Vandaag kregen wij bezoek van D&F en die namen hun nieuwe hondje mee : Darkey.
Echt een hele lieve puppy van 3 maanden oud. 
Ah, mam als je dit leest : PLEASE KOOP EEN HOND!

Fijn weekend iedereen! Gaan jullie nog wat leuks doen?

X