vrijdag 6 april 2012

I won a contest!


Ah yeaaah! Ik zag dit pakketje in onze brievenbus liggen (meestal hoop ik altijd dat het voor mij is, hehe) en draaide het om.. en zag mijn naam op dat pakketje staan. Ik durfde het eerst niet te openen, want ik had helemaal niks besteld dus vond het wel een beetje vreemd. Maar het kwam me wel ergens bekend voor. Ik maakte het open en....






.. zag ik dit!

Ik vond het heel leuk dat er een persoonlijke brief bij zat, dat ik een wedstrijd had gewonnen. Ongeveer een maand geleden had ik aan een wedstrijd meegedaan op de site :
www.girlscene.nl ( dit is trouwens niet de eerste keer dat ik mee heb gedaan aan een wedstrijd op Girlscene, maar toevallig is dit de 2e keer dat ik wat bij Girlscene heb gewonnen :D ). Maar je kon dus meedoen en een sjaal winnen van POM.





 

Ik ben er echt heel blij mee, want dit is echt een hele leuke sjaal! Snel heb ik een kijkje genomen op de site van POM en heb ik hele leuke sjaals gezien. Behalve de prijzen, dat is minder leuk... maar als je een leuke sjaal zoekt, is het zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen :)

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en eet niet too much chocolade eitjes haha,
much love

Carla