zondag 3 maart 2013

Yooo, I'm back!


Yoooo!

Oh wauw het is echt een tijd geleden dat ik wat gepost heb. Ik heb het echt druk met school, zoveel huiswerk en die dingen. Je weet wel. Maar ik heb op zich wel leuk huiswerk op mijn opleiding (Grafisch Vormgeving). Soms moet ik voor een opdracht bij Fotografie portretten fotograferen, of een dagboek maken met allemaal foto's erin.. dat was heel leuk, want ik heb daar ook een dikke 10 voor gekregen! Maar eh, veel huiswerk of niet.. ik ben nu terug hoor :D

Ik heb nog heel veel dingen die ik wil laten zien, jajaaa wees maar nieuwsgierig hihi. Vandaag wil ik mijn 2 outfits laten showen, vooral mijn nieuwe tas.. ik ben er zo blij mee! Kijk verderrrrr..

Oh ik heb trouwens ook nog een nieuwe LayOut, ik ben benieuwd wat jullie van mijn layout vinden? :)

xxxx!



Sweater : H&M
  Bag : River Island










                                           Micky Mouse panty : Primark
                               Waistcoat : BILLABONG
                                           Burgundy red shoes : H&M