donderdag 25 augustus 2011

Back to school.

Hoooi! Ik vind het altijd zo raar om 'Hoooi' of 'Heee' te zeggen op mijn blog. Maar ik weet niet hoe ik jullie anders moet begroeten, so. Oja valt het je op dat ik een nieuw lettertype gebruik? Ik vond de vorige zo.. 2010! Haha nee hoor, ik vind deze veel lekkerder typen en het ziet er veel beter uit, toch? Of klinkt dat heel raar, wat ik allemaal zeg? Back to school. Ik moet echt in mijn schoolritme komen, vooral slaapritme.. daar heb ik echt moeite mee zeg. Lig ik best wel op tijd in bed, slaap ik nog om een uur of 2 of 3! Iemand nog handige tips voor mij? Over school gesproken.. wat heb ik een (...) klas zeg! Echt waar hoor. 21 jongens in de klas met 5 meisjes, en met die 4 meisjes ga ik niet eens om. Al mijn lieve vriendinnetjes zitten allemaal bij elkaar in 1 klas. How sad for me. Gelukkig zit ik wel bij een hele leuke vriend van mij in de klas. Zonder hem, had ik het echt niet gered! Maar oke. Dit jaar examen jaar! Damngod, ik zie het nu al niet zitten. Al die toetsen en hoofdstukken die je allemaal moet leren. Als ik slaag, ga ik huilen van blijdschap. Nah eigenlijk huil ik dan voor wat anders. Dat school eindelijk is afgelopen! Oh dan komt er nog een probleem.. dan moet ik naar een andere school, maar ik weet nog niet welke opleiding ik wil doen. Hopeloos of niet? Zoiezo iets creatiefs. Dan kan ik al mijn inspiraties uiten. Maar dat komt nog allemaal wel! Nu nog even lekker genieten :)

Liefs, Carla