woensdag 17 augustus 2011

Yeaaah fotowedstrijd gewonnen!



Heeee bloggers en lezers! :)
Het is best lang geleden dat ik weer iets hebt gepost. Ik weet niet waarom, maar ik denk dat ik daar eerlijk gezegd niet zo'n zin in had (i'm too lazy). Maar nu ga ik weer beginnen met bloggen. Aller eerst : Yay ik heb een foto wedstrijd gewonnen! Echt super leuk! 



Tijdje geleden had ik gepost over Mission Olympic (klik hier als je die wilt lezen). Op hun site moest je een foto uploaden voor de fotowedstrijd over Mission Olympic. Nou dat had ik dus gedaan, ik dacht.. ik had toen toch foto's gemaakt, why not? Volgens mij had ik 2 foto's naar ze gestuurd :



En de winnende foto die ik had 
gemaakt is :


Wat heb ik gewonnen?


- 5 kaartjes voor Coca Cola museum
- 5 kaartjes voor Mission Olympic stadion

Ben er echt heel blij mee en ikk ga er volgende week zaterdag heen :)

Veel liefs, Carla