zaterdag 23 juni 2012

Bestelling bij NELLY & Examengala 2012!


 
Wowowow, ik heb al sinds 6 april niks meer op mijn blog gepost! Oh, ik schaam me nu echt.. maar ik had het echt heel druk.. (examens). En ja, daar hoort op het eind natuurlijk een examen party! Ik wist echt niet wat ik aan moest trekken.. ik had helemaal geen jurk.. of hakken ervoor.. dus ben ik op internet wezen snuffelen.. en kwam ik bij Nelly uit. Ze hebben daar echt geweldige jurken en hakken. Ik wilde trouwens al heeeeel lang die hakken met spikes! Helaas zijn die hakken wel prijzig, dus heb ik ze nooit eerder gekocht en eerlijk gezegd wilde mijn moeder dat ook niet. Maar nu kon ik gewoon zeggen : Ja ik heb nog hakken nodig voor gala :D


Ik ging dus ook gelijk die hakken bestellen en mijn maat is 38.. dus heb ik ook een maat 38 besteld. Je moet trouwens wel echt geluk hebben, want maat 38 en 39 zijn al heel snel verkocht! Levering was binnen 2 weken. Het was dus op tijd binnen (gelukkig).
MAAR, HELAAS... die schoenen vallen TE KLEIN. Dus heb je maat 38, dan kan je beter maat 39 kopen. Ik was zoooooo boos en teleurgesteld. Ja.. jammer. Maar : deze schoenen staan nog wel op mijn #1 lijst must have shoes hihi.

En ik weet niet meer op welke dag ik ze heb teruggestuurd, het was sowieso VOOR 31 mei (de dag van onze Examengala). En guess? Ik heb nog steeds geen geld teruggekregen op mijn bank.. hmmm, wel vreemd.. ik had al wel zo'n gevoel hoor, dat retouren bij Nelly niet helemaal goed is. Als ik volgende week mijn geld nog steeds niet binnen heb gekregen, ga ik actie ondernemen.

  ''Forget Your Boyfriend'' (NELLY) 83,95



Omdat die hakken mij niet pasten, moest ik natuurlijk heel snel naar nieuwe hakken gaan zoeken. Met mijn moeder gingen we even snel naar Utrecht, na alle schoenen winkels langs zijn geweest, heb ik toch nog geluk gehad! Bij de V&D : Jane Norman shoes. €70 
En ja, ik vind deze hakken ook kei gaaf!





Klaar voor examengala 2012!


   

Examengala 2012 is helemaal geslaagd!